SZTORNÓZÁS

Csak akkor jelenik meg, ha a felhasználó rendelkezik a szükséges jogosultsággal.

  1. A sztornózási lehetőség a "Földhivatali ügyfélszolgálat" felhasználói csoportba tartozó digitális igazolvánnyal, a kiadást követő egy órán belüli sztornózást teszi lehetővé az adott igazolvánnyal kiadott tételek közül.
  2. A "Földhivatali belső" felhasználói csoportba tartozó igazolvánnyal bármely, még a FÖMI által le nem válogatott tétel törölhető földhivatalon belül.

A sztornózás során egy űrlapot kapunk mely tartalmazza a sztornózni kívánt lekérdezés adatait (típus, megrendelés, lekérdező, feltétel, összes költség). Az űrlapon a pénz befizetés mezőben be kell állítani, hogy a pénz befizetése megtörtént, vagy sem. Ezután meg kell adni a sztornózás indokát. Végül a "Sztornózás" feliratú gombbal jóváhagyjuk a sztornózást.

A művelet sikeres befejezésekor a "Megrendelés sztornózva" üzenetet kapjuk.



Vissza a Felhasználói kézikönyv kezdő oldalára