HIBA BEJELENTÉS

Hibabejelentést tehet a TAKARNET Ügyfélszolgálat felé. A bejelentett hibákat a TAKARNET Ügyfélszolgálat továbbítja a szakértők felé, akik a felhasználónak megválaszolják a hiba okát és annak lehetséges megoldását.


Új bejelentés
Megválaszolt bejelentések
Folyamatban lévő bejelentések
Gyakori kérdések


Új bejelentés

Új bejelentést tehet. A bejelentés az "Elküldés" gomb egyszeri lenyomásával továbbítható.

A bejelentés rögzítéséről egy rövid üzenet tájékoztat, feltüntetve a bejelentés regisztrációs számát és szövegét.


Megválaszolt bejelentések

Táblázatos formában megtekinthetők a már megválaszolt bejelentések.


Folyamatban lévő bejelentések

Táblázatos formában megtekinthetők a folymatban lévő (nem megválaszolt) bejelentések adatai (regisztrációs szám, bejelentés időpontja, bejelentés szövege).


Gyakori kérdések

Táblázatos formában megtekinthetők a gyakori kérdések.


Vissza a Felhasználói kézikönyv kezdő oldalára