TAKARNET CA tanúsítvány eltávolítása a hitelesítésszolgáltatók közül
Mozilla Firefox böngésző használata esetén


Mozilla Firefox böngésző használata esetén a belépéskor az ábrán látható "A biztonságos kapcsolat sikertelen" hibaüzenet jelenhet meg.
A hiba elhárításához a Mozilla Firefox böngészőben a Hitelesítésszolgáltatók oldalon el kell távoltani a TAKARNET CA tanúsítványt.
 
1. Indítsa el a Mozilla Firefox böngészőt, majd a böngésző Menüjét megnyitva kattintson a Beállítások ikonra.
2. A megjelenő Beállítások oldalon válassza ki a Speciális menüpontot.
3. A Speciális részen a Tanúsítványok alatt kattintson a Tanúsítványkezelő feliratú gombra.
4. A Tanúsítványkezelő ablakban kattintson a Hitelesítésszolgáltatók fülre.
5. A Tanúsítványkezelő ablakban a hitelesítésszolgáltatók részen a listában a FOLDHIVATAL címszó alatt kattintson a TAKARNET CA kezdetű sorra majd kattintson a Törlés vagy bizalom visszavonása... feliratú gombra.
6. A CA-tanúsítványok törlése vagy bizalom visszavonása ablakban kattintson az OK feliratú gombra.
7. A Tanúsítványkezelő ablakban ellenőrizze le, hogy a TAKARNET CA sor már nem szerepel a listában majd kattintson az OK feliratú gombra.
8. Zárja be a Mozilla Firefox böngészőt, majd indítsa el újra.